• 31-08-2010, 01:54:03
    #1



    RESİM | İNDİR


    Oldukça amatör olduğunu biliyorum, belki birisi haz alıp daha güzelini yapar diye koydum yada birisi geliştirebilir.
  • 31-08-2010, 02:06:02
    #2
    Yazıları ve butonları küçük yapsan daha güzel olacak.Emek vermişsin genede.
  • 31-08-2010, 03:13:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    dostum umarım daha güzellerini yaparsın