Çalışmalarım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çalışmalarım
10
●
769
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Çalışmalarım
1
2
25-08-2010, 04:49:11
#1
PesimisTr
Logo Çalışmalarım
Banner Çalışmalarım
Sizlerin Değerli yorumlarını bekliyorum...
25-08-2010, 04:56:17
#2
ozturk
yaşamağacı klasik gibi gözüküyor ama diğerlerinin hepsi birbirinden güzel.. ve en beğendiğim zeoplan çooooook klas duruyor. ben burdayım diyor yani
elinize sağlık..
25-08-2010, 05:10:27
#3
tekil
Güzel eline sağlık.
25-08-2010, 19:13:53
#4
PesimisTr
Çok teşekkür ederim sağolun
25-08-2010, 21:10:35
#5
KorsaNvBh
Güzel çalışmalar
25-08-2010, 21:21:24
#6
GitmekaL
hacı tebrik ederim hepsi bir birinden iyi çalışmalar.
26-08-2010, 12:21:29
#7
PesimisTr
Saol Hacı
Teşekkür ederim
26-08-2010, 12:27:34
#8
Data212
Misafir
Güzel çalışmalar hoşuma gitti Profilimdeki Msn adresini eklerseniz logo yaptırmak isterim
26-08-2010, 13:05:19
#9
PesimisTr
Teşekkürler ekledim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler