• 25-08-2010, 04:49:11
    #1
    Logo Çalışmalarım












    Banner Çalışmalarım








    Sizlerin Değerli yorumlarını bekliyorum...
  • 25-08-2010, 04:56:17
    #2
    yaşamağacı klasik gibi gözüküyor ama diğerlerinin hepsi birbirinden güzel.. ve en beğendiğim zeoplan çooooook klas duruyor. ben burdayım diyor yani elinize sağlık..
  • 25-08-2010, 05:10:27
    #3
    Güzel eline sağlık.
  • 25-08-2010, 19:13:53
    #4
    Çok teşekkür ederim sağolun
  • 25-08-2010, 21:10:35
    #5
    Güzel çalışmalar
  • 25-08-2010, 21:21:24
    #6
    hacı tebrik ederim hepsi bir birinden iyi çalışmalar.
  • 26-08-2010, 12:21:29
    #7
    Saol Hacı Teşekkür ederim
  • 26-08-2010, 12:27:34
    #8
    Misafir
    Güzel çalışmalar hoşuma gitti Profilimdeki Msn adresini eklerseniz logo yaptırmak isterim
  • 26-08-2010, 13:05:19
    #9
    Teşekkürler ekledim