• 16-08-2010, 00:23:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden hazırlamıştım bu tasarımı.. Ama bir türlü bitirememiştim kısmet bugüneymiş.. En sonunda biraz azimle bitirdim ve sizlerlede paylaşıyorum..

    TASARIMDA ARKAPLAN RENGİNİ DEĞİŞTİRİRSENİZ TASARIMDA ONA GÖRE ŞEKİLLENECEKTİR



    Demo: http://www.cssders.com/demo/admin/index.html
    Download: http://www.dosya.tc/files/O13YeJ/adm...plate.rar.html
  • 16-08-2010, 00:52:16
    #2
    Gayet basarili olmus ellerine saglik
  • 16-08-2010, 01:39:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu paneli hangi script'e entegre ediyoruz acaba ? ellerine sağlık hocam
  • 16-08-2010, 01:41:53
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DLE nin admin panelini anımsatıyor sanki DLE admin paneli için hazırlanmış
  • 16-08-2010, 01:49:40
    #5
    Gayet güzel ellerinize sağlık
  • 16-08-2010, 01:51:13
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet sanki dle için hazırlanmış gibi tüm detaylar uyuyor neredeyse...
  • 16-08-2010, 01:54:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Evet dle için tasarlamıştım
  • 16-08-2010, 01:59:00
    #8
    erbilen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dle için tasarlamıştım
    DLE'ci adam tutupta nukeye yapacak hali yokya dimi tayfun
  • 16-08-2010, 02:00:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kedinetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DLE'ci adam tutupta nukeye yapacak hali yokya dimi tayfun
    Yaaaniii