• 10-08-2010, 12:38:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yeni açacağım bir site için ufak bir çizim yaptım. Fakat çözünürlüğü 1024*768 olarak yaptım. Ama yaptıklarım ona sığmadı. Yani sığdı fakat 1-2 eklemek istediklerim daha var. Boyutu 1024*2000 tarzı nasıl yaparım. Yani sadece alt kısım uzayacak herşey aynı kalacak.
  • 10-08-2010, 12:43:15
    #2
    PSD dosyası ise, Photoshopta dosyayı açıp, dosyanın bulunduğu pencereye sağ tıklayıp "Canvas Size" seçeneğinden boyutu değiştirebilirsin.
  • 10-08-2010, 13:24:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ibrahimd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PSD dosyası ise, Photoshopta dosyayı açıp, dosyanın bulunduğu pencereye sağ tıklayıp "Canvas Size" seçeneğinden boyutu değiştirebilirsin.
    Hocam çok teşekkür ediyorum. Aradığım tam olarak buydu. Rep veremiyorum. 24 Saat istirahetteymişim. Yarın veririm.

    Tekrar teşekkürler.
  • 10-08-2010, 14:06:49
    #4
    Rica ederim, iyi çalışmalar.