Boyut Sorunu
3
●216
- 10-08-2010, 12:38:57Üyeliği durdurulduArkadaşlar yeni açacağım bir site için ufak bir çizim yaptım. Fakat çözünürlüğü 1024*768 olarak yaptım. Ama yaptıklarım ona sığmadı. Yani sığdı fakat 1-2 eklemek istediklerim daha var. Boyutu 1024*2000 tarzı nasıl yaparım. Yani sadece alt kısım uzayacak herşey aynı kalacak.
- 10-08-2010, 13:24:30Üyeliği durdurulduHocam çok teşekkür ediyorum. Aradığım tam olarak buydu.ibrahimd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rep veremiyorum. 24 Saat istirahetteymişim. Yarın veririm. 
Tekrar teşekkürler.
Rep veremiyorum. 24 Saat istirahetteymişim. Yarın veririm.