• 09-08-2010, 02:26:38
    #1
    Yaptığım 2. psd tema çalışmam düşüncelerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum
    wp uyarlıycam bide.
    açılmassa http://yfrog.com/6b123456789copyj
  • 09-08-2010, 09:09:04
    #2
    Güzel Hocam. Eline Sağlık
  • 09-08-2010, 18:11:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş fakat footer yokmu ?
  • 12-08-2010, 11:40:07
    #4
    çok güzel olmuş

    en kısa zamanda wp temasını bekliyorum
  • 12-08-2010, 18:08:26
    #5
    Çok Güzel OLmuş Ben HTML css Hazır OLarakTa Paylaşmanı Bekliyorum