Paintte tasarım :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paintte tasarım :)
19
●
1.183
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Paintte tasarım :)
1
2
3
11-07-2010, 10:32:46
#10
DoganKartal
paint'e göre güzel bir tasarım =)
11-07-2010, 10:39:30
#11
Byismail
Ps kullanıyorum portable kullandığım için flashda duruyo lazım olur başka biyerde diye bulamadım onu bende paintte canımın sıkıntısını gidermek için yaptım
güzel yorumlarınız için teşekkürler
11-07-2010, 10:54:40
#12
MadScientist
kickboksturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ps de tasarım yapıp satmaya çalışan çoğu çoluk çocuktan çok daha iyi bir tasarım
Katılıyorum
11-07-2010, 12:30:44
#13
azizarslan
Mükemmel
bir tanede ps görmek isteriz
11-07-2010, 15:09:16
#14
Byismail
PS Çizdim 1 saat kadar sürdü hiçbir kaynak resim almadan :P
https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...-byismail.html
11-07-2010, 15:34:01
#15
ZerCY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kullanılabilir tema
11-07-2010, 15:50:23
#16
Byismail
:d
11-07-2010, 16:24:04
#17
Ayz3T
abi öyle demeyin. hiç abartmıyorum paintten anime çizen arkadaşım var
12-07-2010, 15:18:00
#18
aHm3t
cin ali bile çizemiyorum ben orda =) tbrkler güzel çalışma
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler