• 11-07-2010, 10:32:46
    #10
    paint'e göre güzel bir tasarım =)
  • 11-07-2010, 10:39:30
    #11
    Ps kullanıyorum portable kullandığım için flashda duruyo lazım olur başka biyerde diye bulamadım onu bende paintte canımın sıkıntısını gidermek için yaptım güzel yorumlarınız için teşekkürler
  • 11-07-2010, 10:54:40
    #12
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ps de tasarım yapıp satmaya çalışan çoğu çoluk çocuktan çok daha iyi bir tasarım
    Katılıyorum
  • 11-07-2010, 12:30:44
    #13
    Mükemmel bir tanede ps görmek isteriz
  • 11-07-2010, 15:09:16
    #14
    PS Çizdim 1 saat kadar sürdü hiçbir kaynak resim almadan :P
    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...-byismail.html
  • 11-07-2010, 15:34:01
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kullanılabilir tema
  • 11-07-2010, 15:50:23
    #16
    :d
  • 11-07-2010, 16:24:04
    #17
    abi öyle demeyin. hiç abartmıyorum paintten anime çizen arkadaşım var
  • 12-07-2010, 15:18:00
    #18
    cin ali bile çizemiyorum ben orda =) tbrkler güzel çalışma