Tasarımım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarımım
19
●
1.330
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Tasarımım
1
2
3
16-07-2007, 12:18:40
#10
firatgursu
Teşekkürler, insanlarda template diyebilecek kadar iyi bir görünümü varsa, çok sevindirici
Aslında bunu 1 gün içerisinde de bitirebilirdim ama bazı aksaklıklar, sorunlar... 2. güne aksadı.
16-07-2007, 12:56:26
#11
MELS
Üyeliği durduruldu
Harika olmus ama keske foruma koymasaydın. Böyle güzel tasarımları çalan çakallar var sen bide foruma konu açmışsın. Ama çok başarılı
16-07-2007, 13:04:14
#12
Erol
Üyeliği durduruldu
Güzel olmuş.
16-07-2007, 13:10:41
#13
TuRKuaZz
Üyeliği durduruldu
TM gibi çok kaliteli
16-07-2007, 14:06:55
#14
firatgursu
Teşekkürler...
18-07-2007, 17:36:34
#15
DreamWeaver
yazılar neden ingilizce ve template lerde bulunan yazılar ?
senin çalışman olduğuna inanamadım.
18-07-2007, 17:49:37
#16
Dr.Wave
bende beğendim.....
18-07-2007, 17:50:29
#17
zoizo
DreamWeaver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazılar neden ingilizce ve template lerde bulunan yazılar ?
senin çalışman olduğuna inanamadım.
))
Lorem Ipsum - All the facts - Lipsum generator
18-07-2007, 18:06:02
#18
rkalkan
güzel tasarım olmuş
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler