• 09-06-2010, 16:56:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ilk çalışma için çok iyi bence bu arada bende counter oynuyorm ve 17 yaşındayım ama hem tasarım hem cs oluyo yani cs süper ya
  • 10-06-2010, 09:01:10
    #11
    Valla iLk ÇalışmaySa Gayet Güzel Olmuş TebRikLer
  • 10-06-2010, 10:10:42
    #12
    Tebrikler. Tasarımdan çok iyi anlamam fakat şöyle bir yorum yapabilirim;

    Ücretli olsaydı 10$ verip almam fakat ücretsiz olsaydı birçok tema arasından bunu seçerdim.
  • 10-06-2010, 11:21:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Güzel Olmuş Başarılar