• 09-05-2010, 20:08:37
    #1
    merhaba,

    bugun gazetede bir domates adama rastladım , ve birazda bundan esinlenerek ilk maskotumu olusturdum. kaşlar vs. gazeteden bakılarak olusturulmustur.arkadaki kırmızılıkta biraz çalıntıdır.





    eleştri/yorumlarınızı beklıyorum.
  • 09-05-2010, 20:27:50
    #2
    gerçekten ilk maskot ama güzel olmuş dotum devamm
  • 09-05-2010, 20:30:50
    #3
    kemerly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten ilk maskot ama güzel olmuş dotum devamm
    teşekkürler , illistrator ogrendımmı devam edecek
  • 09-05-2010, 20:30:50
    #4
    gözünün tekini yemişler
  • 09-05-2010, 20:31:24
    #5
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözünün tekini yemişler
    hakkaten, bir sorun var orda
  • 09-05-2010, 21:14:46
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk çalışmaya göre gayet güzell olmuş ellerine sağlık
  • 10-05-2010, 14:44:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    renkleri daha güzel seçmelisin çok koyu olmuş sanki... ama güzel xD
  • 10-05-2010, 17:43:03
    #8
    Regnos.com
    domatesin rengi tutmamış ama başarılı buldum eline saglık başarılar.
  • 10-05-2010, 17:47:25
    #9
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaslar guiza gozler hayko cepkin olmus az ama guzel eline saglik