Hoş Bir Menü Tasarımı(PSD) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hoş Bir Menü Tasarımı(PSD)
9
●
595
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Hoş Bir Menü Tasarımı(PSD)
1
2
25-04-2010, 23:18:41
#1
CrimaL
Üyeliği durduruldu
Allah Boş Duranı Sevmezmiş
Boş duracağıma faydalı birşeyler yapayım dedim ve sonuç.Güle güle kullanın...
Sömürün
25-04-2010, 23:23:02
#2
ChaO
Üyeliği durduruldu
eline sağlık hoş olmuş mutlaka işine yarıyan olacaktır.
Terazinin tozunu aldım
25-04-2010, 23:30:48
#3
CrimaL
Üyeliği durduruldu
tabıkı yarıyanlar olacaktır. tesekkurler
25-04-2010, 23:33:49
#4
sRc
Teşekkürler gercekten hoş bir menü + rep
26-04-2010, 00:17:10
#5
CrimaL
Üyeliği durduruldu
sagolasın bu gece bır kac tane daha calısmam olacak. nette olursam paylasacagım
26-04-2010, 13:54:50
#6
EmreX
Yazılar pek okunaklı değil ama hover ile halledilmeyecek iş te değil
Teşekkürler
26-04-2010, 19:01:52
#7
CrimaL
Üyeliği durduruldu
yazılar size kalmış birşey artık
26-04-2010, 19:03:57
#8
SeoSarp
Tasarım güzel, renk değişimi daha hoş olabilirdi.
26-04-2010, 22:11:17
#9
CrimaL
Üyeliği durduruldu
renk olarak hoşuma gittiğinden dolayı bu renkleri seçtim renkleride duzenlıyebılırsınız.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler