• 10-03-2010, 15:17:25
    #1
    Dün hakkaride mayına basması sonucu şehit olan askerimizin anısına index hazırladım.Azda olsa tepkimizi dile getirmemiz gerektiği düşüncesindeyim.
    Demo:http://www.forumadresi.com
    İndirme linki:http://hotfile.com/dl/32104292/89507...i.com.rar.html
  • 10-03-2010, 16:46:13
    #2
    Çok güzel bir düşünce tebrik ederim. Lâkin; "anladınızmı" değil "anladınız mı?.." olacak noktalamalara ve imlaya dikkat ederseniz çok daha iyi olur.

    Saygılarımla...
  • 10-03-2010, 19:56:02
    #3
    Ben teşekkür ederim.İmla kurallarına göre evet soru işareti olmalı fakat tepki belirtsin diye ünlem koydum.İsteyene psd ile fontu verebilirim..