Dün hakkaride mayına basması sonucu şehit olan askerimizin anısına index hazırladım.Azda olsa tepkimizi dile getirmemiz gerektiği düşüncesindeyim.
Demo:http://www.forumadresi.com
İndirme linki:http://hotfile.com/dl/32104292/89507...i.com.rar.html
Şehit İndex
2
●418
- 10-03-2010, 16:46:13Çok güzel bir düşünce tebrik ederim. Lâkin; "anladınızmı" değil "anladınız mı?.." olacak noktalamalara ve imlaya dikkat ederseniz çok daha iyi olur.
Saygılarımla...