• 25-02-2010, 04:57:33
    #1
    Arkadaşlar yaptığım bazı logo çalışmalarım.







  • 25-02-2010, 06:41:22
    #2
    1.güzel
  • 25-02-2010, 13:55:22
    #3
    Teşekkürler.
  • 25-02-2010, 15:55:55
    #4
    Çok çalışmak lazım.
  • 25-02-2010, 16:31:07
    #5
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çalışmak lazım.
    Farkındayım ve çok çalışmakla meşgulum.
  • 26-02-2010, 16:32:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Geliştirilebilir.