• 04-02-2010, 18:26:37
    #1
    Güzel olacak.
    Bir kaç kez yapmıştım önceden ama bunu koymayı tercih ettim umarım beğenirsiniz.Buyrun Çalışmam...



    Selamet L.. (Yorumlarınız önemlidir..)
  • 04-02-2010, 18:27:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gayet hoş gözüküyor
  • 04-02-2010, 18:32:36
    #3
    Güzel olacak.
    TezZaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet hoş gözüküyor
    Teşkkür ederim