• 28-01-2010, 17:04:46
    #1


    Menü biraz sırıttı. Fark ettim napacağımı tam kestiremedim. Ekran boyutlarınıda bilmediğim için böyle birşey çıktı.

    Olumlu olumsuz(kırıcı olmadan lütfen) yorumlarınızı alayım.
  • 28-01-2010, 17:27:21
    #2
    çok çalışman gerek
  • 28-01-2010, 18:05:44
    #3
    Biliyorum. Kötü oldu zaten. Ama tam olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Yapmakta isttiyorum napcam ben ya
  • 28-01-2010, 18:17:15
    #4
    Genişlik 850 ile 1000 arasında olabilir zaten psd to css yaparken ayarlanır o. Uzunluk ise tamamıyla tasarıma kalmış. Clear Both ile ayarlanır..
  • 28-01-2010, 18:22:34
    #5
    tasarımın daha düzgün olması için ölçütlerde gerekiyor.Aslında sadece arka plan güzeldi
  • 28-01-2010, 19:48:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1000x800 - 1200x1000 boyutlarında felan çalışsan daha güzel olabilirdi aslında konu düşünce tasarımı hayal ettiğin zaman çizersin takıldığın yerlerde yardımcı olabilirim
  • 28-01-2010, 19:56:00
    #7
    Çalışmanız gerekli dostum. Ama zamanla azimle çalışırsan başarabilirsin
  • 29-01-2010, 10:49:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yazılara çok dikkat et....
  • 29-01-2010, 10:56:42
    #9
    İlk çalışma için çok güzel sadece fontları küçült bence, baya bi küçült ama, elini korkak alıştırma...