İlk Tasarımım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk Tasarımım
10
●
593
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
İlk Tasarımım
1
2
28-01-2010, 17:04:46
#1
dergos
Menü biraz sırıttı. Fark ettim napacağımı tam kestiremedim. Ekran boyutlarınıda bilmediğim için böyle birşey çıktı.
Olumlu olumsuz(kırıcı olmadan lütfen) yorumlarınızı alayım.
28-01-2010, 17:27:21
#2
UMUT
çok çalışman gerek
28-01-2010, 18:05:44
#3
dergos
Biliyorum. Kötü oldu zaten. Ama tam olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Yapmakta isttiyorum napcam ben ya
28-01-2010, 18:17:15
#4
soul4life
Genişlik 850 ile 1000 arasında olabilir zaten psd to css yaparken ayarlanır o. Uzunluk ise tamamıyla tasarıma kalmış. Clear Both ile ayarlanır..
28-01-2010, 18:22:34
#5
dergos
tasarımın daha düzgün olması için ölçütlerde gerekiyor.Aslında sadece arka plan güzeldi
28-01-2010, 19:48:58
#6
FB_SeMiH
Üyeliği durduruldu
1000x800 - 1200x1000 boyutlarında felan çalışsan daha güzel olabilirdi aslında konu düşünce tasarımı hayal ettiğin zaman çizersin takıldığın yerlerde yardımcı olabilirim
28-01-2010, 19:56:00
#7
ercan
Çalışmanız gerekli dostum. Ama zamanla azimle çalışırsan başarabilirsin
29-01-2010, 10:49:51
#8
Oktigh
Üyeliği durduruldu
yazılara çok dikkat et....
29-01-2010, 10:56:42
#9
SemihCAN
İlk çalışma için çok güzel sadece fontları küçült bence, baya bi küçült ama, elini korkak alıştırma...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler