Menü biraz sırıttı. Fark ettim napacağımı tam kestiremedim. Ekran boyutlarınıda bilmediğim için böyle birşey çıktı.

Olumlu olumsuz(kırıcı olmadan lütfen) yorumlarınızı alayım.