Konu
İlk Tasarımım
28-01-2010, 17:04:46
#1
dergos
Menü biraz sırıttı. Fark ettim napacağımı tam kestiremedim. Ekran boyutlarınıda bilmediğim için böyle birşey çıktı.
Olumlu olumsuz(kırıcı olmadan lütfen) yorumlarınızı alayım.