umutsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benım her zamanki kodlama şeklim bu
20
●1.140
alt alta kodlamak belki basit çaplı siteler için fazla sorun yaratmaz ama komplike bir sistemde tarayıcının kodları okuması uzun sürecektir. Satır sayısı ne kadar az olursa o kadar daha iyidir. Aslında kendi sitelerimde 100 satırlık kodu genelde 3-5 satırda bitiriyorum ama baskasına yaptıklarımda nerde ne yaptıgım anlasılsın dıye alt alta alıyorum. Olması gereken aslında bu