• 28-01-2010, 17:41:08
    #10
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    css ye bakıyım belki bir şeyler öğreniyim dedim çok karışık kodlamış

    Teşekkürler
    Neresi karışık Benım her zamanki kodlama şeklim bu
  • 28-01-2010, 17:44:18
    #11
    Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresi karışık Benım her zamanki kodlama şeklim bu
    millet kodları alt alta yazıyor sen yanyana yazmışsın alışık değiliz
  • 28-01-2010, 17:47:53
    #12
    Her yiğidin ayrı bir yoğurt yiyişi var alt alta kodlamak belki basit çaplı siteler için fazla sorun yaratmaz ama komplike bir sistemde tarayıcının kodları okuması uzun sürecektir. Satır sayısı ne kadar az olursa o kadar daha iyidir. Aslında kendi sitelerimde 100 satırlık kodu genelde 3-5 satırda bitiriyorum ama baskasına yaptıklarımda nerde ne yaptıgım anlasılsın dıye alt alta alıyorum. Olması gereken aslında bu
  • 31-01-2010, 13:37:55
    #13
    yay
    Üyeliği durduruldu
    ihtiyacı olan arkadaşlar indirebilir
  • 31-01-2010, 13:51:52
    #14
    Teşekkürler hocam ben indirdim gayet temiz bir şablon +
  • 31-01-2010, 13:56:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim
  • 31-01-2010, 15:00:02
    #16
    yay
    Üyeliği durduruldu
    işinizi görür inş
  • 31-01-2010, 16:44:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Tasarımın Resmi Yokmu?
  • 31-01-2010, 16:50:14
    #18
    Valla tebrik ederim hocam.

    Gerçekten cömertce bir davranış.