• 09-12-2009, 10:46:39
    #1
    Edit.. konuyu yanlış açtım..silerseniz sevinirim.
  • 09-12-2009, 10:47:46
    #2
    daha 2010 yıla girmedik ?
  • 09-12-2009, 10:48:03
    #3
    rcksinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha 2010 yıla girmedik ?
    evet yanlışlıkla olmuş düzeltcem