• 31-03-2007, 21:10:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyi günler.

    Haftalık bir ödev için ufak bi dergi tasarlamam lazım. Dergi derken öyle büyük bişey değil bildiğiniz ev kullanıcısı yazıcısında basıcaz.
    böyle bişeyi hangi programda yapabilirim. photoshop yeterli olurmu. eğer olursa bu konuda bana bi tutorial gösterebilir misiniz.

    teşekkürler.
  • 31-03-2007, 22:02:57
    #2
    öyle prof bişe yapmıcaksan A4 Powerpoint + Photoshop la yapabilirsin ..
  • 04-04-2007, 11:14:56
    #3
    indesign tavsiye ederim.
  • 04-04-2007, 12:05:07
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ps biliyorsan sayfaları ps de tasarla indesigne aktar
  • 18-04-2007, 12:21:46
    #5
    Adobe INdesing çok rahat ve süper çalışamalar çıkarabilirsin...
  • 18-04-2007, 18:20:16
    #6
    Corel Draw
    (şahsen ben kullanıyorum dergi vs. tasarımlar için, grafikerim aynı zamanda)

    aylık çıkan dergilerin tasarımını yapıyorum

    bu programı tavsiye ediyorum, fakat kullanmayı bilirsen
  • 18-04-2007, 21:33:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Adobe INdesing veya QuarkPress tavsiye edebilirim
  • 18-04-2007, 21:46:59
    #8
    corel draw tavsiye ederim.
  • 07-02-2008, 21:35:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Corel Draw o tarz çizim için