istek - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
istek
3
●
249
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
istek
24-08-2009, 11:30:09
#1
fistikTUBE
SG yerine GK yazabilirmisiniz acaba aynı renk ben beceremedim
24-08-2009, 16:32:03
#2
SpHinX
İstek yasak dostum kontör karşılığı düşünürsen PM
24-08-2009, 19:40:05
#3
lost42
Burada bir logo banner işi yok ki bir yazı değiştirilecek o kadar da katı olmamak gerek sanırım, istersen ben yapıyım
24-08-2009, 19:50:20
#4
kickboksturk
lost42 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burada bir logo banner işi yok ki bir yazı değiştirilecek o kadar da katı olmamak gerek sanırım, istersen ben yapıyım
Katı kurallar olmazsa herkes ister. Kural kuraldır. Ücretsiz herhangi birşey istemek yasaktır.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler