• 10-07-2009, 18:46:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Admin paneli kodluyorum . biraz araştırdım çoğu kişi famfamfam'ın ikonlarını kullanıyorlarmış. Fakat bana bu pek iyi gelmedi.

    Acaba bildiğiniz veya güzel bir ücretsiz ikon paketi var mı ?
  • 10-07-2009, 19:20:53
    #2
    iconfinder.net