• 01-07-2009, 21:05:53
    #10
    Kolay gelsin
  • 01-07-2009, 22:30:09
    #11
    tasarımlarınız hazırlanıyor beyler.
    sabah karşı pm ile gönderirim. Sadece html ve png isteğinde bulunun wp vs. ben anlamam
  • 01-07-2009, 22:32:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    kolay gelsin
  • 01-07-2009, 22:32:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Pm atıyorum...
  • 01-07-2009, 22:35:36
    #14
    sadece 10 kişiye unutmayın..
  • 01-07-2009, 22:41:30
    #15
    Edit.
    Kolay gelsin hocam.
  • 01-07-2009, 22:46:48
    #16
    sen tasarımları yap belki ben wp'ye çeviririm
  • 01-07-2009, 23:03:17
    #17
    peki sabaha kadar tasarlıycam alayını =)
  • 01-07-2009, 23:05:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    shephard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki sabaha kadar tasarlıycam alayını =)
    2 shapeten fazlasını atıp sabaha kadar 10 tane tasarım çıkarmassın umarım kolay gelsin