• 15-06-2009, 02:27:27
    #1
    Sizlere bi tane hareketli RSS iconu yaptım.



    not:konu yanlış yere açıldı.Kusura bakmayın.
  • 15-06-2009, 02:41:37
    #2
    Platin üye
    Pixel düşük sanki
  • 15-06-2009, 04:16:10
    #3
    güzel güzel tesekkurler
  • 15-06-2009, 04:51:46
    #4
    tvo
    Üyeliği durduruldu
    eyw. tskler iyi olmus
  • 15-06-2009, 11:55:39
    #5
    Hukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pixel düşük sanki
    pixel derken sanırım bouyu kastettin.

    ben fazla büyük olmasın dedim
  • 15-06-2009, 12:22:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ZXZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pixel derken sanırım bouyu kastettin.
    ben fazla büyük olmasın dedim
    Telefon için mi kullanalım ? Wallpaper bölümüne açmışsın, ondan demiş.
  • 16-06-2009, 15:54:51
    #7
    QmerDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon için mi kullanalım ? Wallpaper bölümüne açmışsın, ondan demiş.
    yok yanlışlıkla buraya açtım