Arkadaşlar gelen sorular üzerine bir açıklama yapmam gerekecek sanırım;
Banner tasarımını ücretli olarak yapıyorum. Ekmeğimi burdan kazanıyorum.
Msn e ekleyen arkadaşların bazılarıyla görüştük. Diğerleriyle de online olduklarında görüşürüz.
Herkese iyi çalşımalar.