• 07-06-2009, 18:25:03
    #19
    Fireworks ile böyle bir site mükemmel Fireworks'un hangi sürümünü kullanıyorsun ?
  • 07-06-2009, 20:09:16
    #20
    @Yildizturk CS4 kullanıyorum dostum.

    Tesekkur ederim yorumun için
  • 07-06-2009, 20:50:04
    #21
    Çok tatlı ve hoş olmuş her şey uyumlu.