Nasıl yaparım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl yaparım ?
2
●
323
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Nasıl yaparım ?
13-04-2009, 13:37:39
#1
Ulath
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
resimdeki gibi yazıları değişik yapmak istiyorum bu resimden örnek aldım. Brush mu kullanılıyor nasıl yapılıyor bilen ?
13-04-2009, 16:24:12
#2
Buselfa
Üyeliği durduruldu
yazi fontu arkadasim bu. daha sonradan ici renklendirilmis.
1001 Fonts .com
a bak istersen,burada olacak.
14-04-2009, 09:21:28
#3
Buselfa
Üyeliği durduruldu
http://www.1001fonts.com/fonts/win/t.../GotHeroin.zip
buyur hocam buldum fontu.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler