• 10-03-2009, 19:40:27
    #1


    Sizler İçin Başlattık,Sizler için yürütüyoruz
    Kampanyamız bitmiştir fakat.
    Bu konu üzerinden SimpleStyle hakkında yenilikler vs.
    gibi şeyler öğrenebilirsiniz.

    Referanslar


  • 10-03-2009, 19:41:39
    #2
    logo felan istemiyorum.
  • 10-03-2009, 19:43:05
    #3
    Site:mMuzik.Com
    Renk: Açık mavi ve Açık pembe tonlar olabilir.

    Dipnot: Biraz önce istek yapan arkadaştan da istek yapmıştım o göndermiş. Ama ismini yanlış yazmış. Daha çok gerekli biri varsa sıramı o alabilir. Teşekkürler şimdiden.
  • 10-03-2009, 19:44:06
    #4
    İlk msjı değiştirdim
  • 10-03-2009, 19:44:50
    #5
    DaRabiesVampire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site:mMuzik.Com
    Renk: Açık mavi ve Açık pembe tonlar olabilir.
    Dipnot: Biraz önce istek yapan arkadaştan da istek yapmıştım o göndermiş. Ama ismini yanlış yazmış. Daha çok gerekli biri varsa sıramı o alabilir. Teşekkürler şimdiden.
    o arkadaşa bir danış derim yanlışlık olmuş diye ama yaparım yinede.
  • 10-03-2009, 19:56:13
    #6
    Misafir
    hayırlı işler.
  • 10-03-2009, 19:58:11
    #7
    Bir adette ben rica edebilir miyim :$
  • 10-03-2009, 19:58:13
    #8
    spyware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı işler.
    teşekkürler.
  • 10-03-2009, 20:02:33
    #9
    GokYuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adette ben rica edebilir miyim :$
    Tabikide ilk mesajı okursanız

    DaRabiesVampire 'nin isteği yapılmıştır.