SimpleStyle'da Kampanya !!! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
SimpleStyle'da Kampanya !!!
19
●
1.237
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
SimpleStyle'da Kampanya !!!
1
2
3
10-03-2009, 20:02:40
#10
Ferad
bir de ben
ayrıntıları pm ile gönderiyorum (:
10-03-2009, 20:04:05
#11
Misafir
5'i geçmişse diye tereddüt ettim biraz. Gerekli bilgileri özel mesajla yolluyorum. Teşekkürler şimdiden.
10-03-2009, 20:06:58
#12
GrafikerCan
Arkadaşlar PM de atabilirsiniz yada buraya yazabilirsiniz lutfen sadece ben yada şöyle olcak diyip bırakmayın.
4 İstek tamamlanmıştır.
Son İstek Hakkı vardır.
GokYuzu
MaidZoe
DaRabiesVampire
AddicTTurk
DerbedeL
10-03-2009, 20:14:23
#13
UralSezer
Teşekkürler GrafikerCan. Yazının yanındaki resim güzel olmuş.
10-03-2009, 20:43:55
#14
WebEngineer
Benim ki nerde ?
Kaale almıyor musunuz ?
10-03-2009, 21:22:24
#15
GrafikerCan
WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim ki nerde ?
Kaale almıyor musunuz ?
mesajımı düzgün okumuş ve şu yanıta düzgün yanıt vermiş olsaydın keşke.Teşekkürler size yapamayacağımı bildiriyorum.
Evet arkadaşlar son 2 istek bekliyorum.
10-03-2009, 21:29:08
#16
AddicTTurk
Üyeliği durduruldu
Bende alabilirmiyim
Ayrıntıları gönderiyorum pm ile...
10-03-2009, 22:40:13
#17
DerbedeL
Bende alabilirmiyim ?
Pm attım hocam..
10-03-2009, 22:52:20
#18
sant9
sanırım yetısemedık gerçekten ıhıtıyacım vardı atabılırmıyım pm
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler