• 10-03-2009, 20:02:40
    #10
    bir de ben

    ayrıntıları pm ile gönderiyorum (:
  • 10-03-2009, 20:04:05
    #11
    5'i geçmişse diye tereddüt ettim biraz. Gerekli bilgileri özel mesajla yolluyorum. Teşekkürler şimdiden.
  • 10-03-2009, 20:06:58
    #12
    Arkadaşlar PM de atabilirsiniz yada buraya yazabilirsiniz lutfen sadece ben yada şöyle olcak diyip bırakmayın.

    4 İstek tamamlanmıştır.
    Son İstek Hakkı vardır.

    GokYuzu
    MaidZoe
    DaRabiesVampire
    AddicTTurk
    DerbedeL
  • 10-03-2009, 20:14:23
    #13
    Teşekkürler GrafikerCan. Yazının yanındaki resim güzel olmuş.
  • 10-03-2009, 20:43:55
    #14
    Benim ki nerde ?
    Kaale almıyor musunuz ?
  • 10-03-2009, 21:22:24
    #15
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ki nerde ?
    Kaale almıyor musunuz ?
    mesajımı düzgün okumuş ve şu yanıta düzgün yanıt vermiş olsaydın keşke.Teşekkürler size yapamayacağımı bildiriyorum.

    Evet arkadaşlar son 2 istek bekliyorum.
  • 10-03-2009, 21:29:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bende alabilirmiyim
    Ayrıntıları gönderiyorum pm ile...
  • 10-03-2009, 22:40:13
    #17
    Bende alabilirmiyim ?
    Pm attım hocam..
  • 10-03-2009, 22:52:20
    #18
    sanırım yetısemedık gerçekten ıhıtıyacım vardı atabılırmıyım pm