• 01-03-2009, 14:29:59
    #1
    Tamamdır..Sağolun..
  • 01-03-2009, 14:53:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PSD Dosyası varmı?
  • 01-03-2009, 14:58:33
    #3
    valla hocam sadece böyle duruyor elimde..Ftpden aldım resmi koydum..O kadar profesyonel olmasada olur ..Sadece renk ve boyut aynı olursa tamamdır
  • 01-03-2009, 14:59:19
    #4
    işini görür mü bilmem ama
  • 01-03-2009, 15:00:40
    #5
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işini görür mü bilmem ama
    Eline sağlık tamamdır..Çok sağolasın..

    +rep..