Küçük bir editleme.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Küçük bir editleme..
4
●
381
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Küçük bir editleme..
01-03-2009, 14:29:59
#1
myqatsel
Tamamdır..Sağolun..
01-03-2009, 14:53:11
#2
MrDangerious
Üyeliği durduruldu
PSD Dosyası varmı?
01-03-2009, 14:58:33
#3
myqatsel
valla hocam sadece böyle duruyor elimde..Ftpden aldım resmi koydum..O kadar profesyonel olmasada olur ..Sadece renk ve boyut aynı olursa tamamdır
01-03-2009, 14:59:19
#4
CND
işini görür mü bilmem ama
01-03-2009, 15:00:40
#5
myqatsel
Gorgon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
işini görür mü bilmem ama
Eline sağlık tamamdır..Çok sağolasın..
+rep..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler