hayirli olsun güle güle kullan
Tablet Onerisi?
13
●833
- 24-01-2009, 22:29:13Olur tabi. bende baktim guzelmis bu falan dedim onerdim
hayirli olsun güle güle kullan
- 25-01-2009, 00:07:35Üyeliği durduruldukaliteli birşey düşünüyor wacom alabilirsin ama bir alt seviye olarak uclogic wp8060 tı sanırım A5 boyutunda olanı var onu düşünebilirsin.Tablet ufak olunca sorun yaşıyacağını sanmam tableti kullanıp alışmana bağlı birazcıcıkta yapıcağın işlere bağlı ama a5 boyutunda bir tablet işini görür fakat dediğim gibi wacom tabletler aşırı uçuk fiyatlar.1.tercihin wacom 2.tercihin uclogic olsun
- 25-01-2009, 02:24:01Üyeliği durdurulduJustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesekkurler aciklaman icin, wacom siparisi verdi bile amazondan=)
umarim kullanisli cikar - 25-01-2009, 03:13:26Üyeliği durdurulduiyi bir seçim wacom kullanıcılarının yorumlarını google da araştırın %1 lik bir kısım belkide şikayetçidirintelsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle