• 23-01-2009, 19:01:29
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    masaüstü arka plan olarak yaptığım bir çalışmam asıl boyutu 1680*1050 formatındadır
  • 23-01-2009, 22:32:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım ekte küçülterek gösteriyor, çalışma iyi başarılar
  • 25-01-2009, 16:43:16
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teşekkür ederim saolasın
  • 21-02-2009, 13:04:09
    #4
    güzel çalışma olmuş saolasın.
  • 21-02-2009, 13:25:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    upload etsene bi yere bizde kullanılım kaptım bunu.
  • 21-02-2009, 13:26:03
    #6
    Kahretsin

    Alıntı
    Can't download attachment BEFORE 50 posts
  • 21-02-2009, 19:04:46
    #7
    sınırı aşmak gerk