• 23-01-2009, 18:36:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yine can sıkıntısına yaptığım bir tasarım..
    34'de terör, her yerde bomba ne halt derseniz ; Sansar'ın çıkardığı albümde bir trackinde söylüyordu ondan esinledim

  • 23-01-2009, 18:38:30
    #2
    Güzel kaliteli bir çalışma olmuş arkadaki kırmızılıklar ekşın olmuş, azda olsa beğendim
  • 23-01-2009, 18:39:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kaliteli bir çalışma olmuş arkadaki kırmızılıklar ekşın olmuş, azda olsa beğendim
    Teşekkürler
  • 23-01-2009, 18:40:32
    #4
    hoş olmuş
  • 23-01-2009, 18:46:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoş olmuş
    Sağolasın
  • 25-01-2009, 00:06:26
    #6
    gerçekten hoş olmuş
  • 26-01-2009, 18:07:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    UHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten hoş olmuş
    Sağolasın.
  • 26-01-2009, 19:46:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu ne şimdi, başıboş sonu yok, alakaya çay demle tasarım bile olmayan adını bile koyamayacağım bir durum, hey Allah'ım yav bende adam gibi bişey var zannedip girdim, milletin vaktini niye çalıyorsun kardeşim
  • 27-01-2009, 14:17:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Dory26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne şimdi, başıboş sonu yok, alakaya çay demle tasarım bile olmayan adını bile koyamayacağım bir durum, hey Allah'ım yav bende adam gibi bişey var zannedip girdim, milletin vaktini niye çalıyorsun kardeşim
    Kafanmı güzel senin ? Ben kimseyi zorlamıyorum konuya girsin diye.