34'de Terör ! :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
34'de Terör ! :)
19
●
2.588
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
34'de Terör ! :)
1
2
3
30-01-2009, 00:13:58
#10
WebuRHan
Üyeliği durduruldu
LikeLy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
34'de terör, her yerde bomba ne halt derseniz ;
Sansar
'ın çıkardığı albümde bir trackinde söylüyordu ondan esinledim
<kd>Dr. Fuchsun albümü o
</kd>
31-01-2009, 14:23:50
#11
Likely
Üyeliği durduruldu
WebuRHan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
<kd>Dr. Fuchsun albümü o
</kd>
Doğru feat atmışlardı dimi
09-02-2009, 22:11:41
#12
yiqiter
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eline Saqlık
17-03-2009, 20:38:57
#13
Likely
Üyeliği durduruldu
yiqiter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eline Saqlık
Sağolasın
17-03-2009, 20:52:22
#14
gokmnx
Üyeliği durduruldu
Klibi çok hoşuma gidiyodu bunun
23-03-2009, 12:54:59
#15
Likely
Üyeliği durduruldu
gokmnx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Klibi çok hoşuma gidiyodu bunun
Aynen
23-03-2009, 13:17:12
#16
turkmasterz
Üyeliği durduruldu
güzel olmuş tebrikler...
23-03-2009, 13:20:32
#17
JaCkOoN
Hangi programla veya larla yaptın acep? İllus.? photoshop?
23-03-2009, 15:10:39
#18
Likely
Üyeliği durduruldu
turkmasterz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel olmuş tebrikler...
Sağolasın
JaCkOoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi programla veya larla yaptın acep? İllus.? photoshop?
Photoshop
ile yapıyorum
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler