• 30-01-2009, 00:13:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    LikeLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    34'de terör, her yerde bomba ne halt derseniz ; Sansar'ın çıkardığı albümde bir trackinde söylüyordu ondan esinledim
    <kd>Dr. Fuchsun albümü o </kd>
  • 31-01-2009, 14:23:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    WebuRHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd>Dr. Fuchsun albümü o </kd>
    Doğru feat atmışlardı dimi
  • 09-02-2009, 22:11:41
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eline Saqlık
  • 17-03-2009, 20:38:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yiqiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline Saqlık
    Sağolasın
  • 17-03-2009, 20:52:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Klibi çok hoşuma gidiyodu bunun
  • 23-03-2009, 12:54:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    gokmnx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klibi çok hoşuma gidiyodu bunun
    Aynen
  • 23-03-2009, 13:17:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş tebrikler...
  • 23-03-2009, 13:20:32
    #17
    Hangi programla veya larla yaptın acep? İllus.? photoshop?
  • 23-03-2009, 15:10:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    turkmasterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş tebrikler...
    Sağolasın

    JaCkOoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi programla veya larla yaptın acep? İllus.? photoshop?
    Photoshop ile yapıyorum