• 19-01-2009, 21:02:16
    #1




    yorumlarınızı bekliyorum
  • 20-01-2009, 02:11:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yorum yapan olmamıs ilk yorum benden olsun güzel olmuş
  • 20-01-2009, 02:12:51
    #3
    Çocukluğum aklıma geldi

    Güzel..
  • 20-01-2009, 02:14:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gayet güzel olmuş.
  • 20-01-2009, 02:32:17
    #5
    Banada yapsan olurmu

    Emegine saglik guzel olmus
  • 20-01-2009, 02:49:26
    #6
    arkayı gece görünümünde bir saha yapsan ve dekupe ettiğin nesnelerin ışıklandırmasının daha belirgin olmasını sağlasan iyi olurdu. tusubasa yuvarlak amblemni forma üzerine almayı denersen daha farklı olabilir.
  • 20-01-2009, 04:04:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkayı gece görünümünde bir saha yapsan ve dekupe ettiğin nesnelerin ışıklandırmasının daha belirgin olmasını sağlasan iyi olurdu. tusubasa yuvarlak amblemni forma üzerine almayı denersen daha farklı olabilir.
    ustadan nağmeler amacdizaynı dinlersen daha güzel olabilir
  • 20-01-2009, 07:37:58
    #8
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkayı gece görünümünde bir saha yapsan ve dekupe ettiğin nesnelerin ışıklandırmasının daha belirgin olmasını sağlasan iyi olurdu. tusubasa yuvarlak amblemni forma üzerine almayı denersen daha farklı olabilir.
    ilgin için teşekkürler deniycem
  • 22-01-2009, 11:24:09
    #9
    son dediğini yapamadım