• 23-12-2008, 13:55:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Son bir kaç gündür gözüken forum başlarında duran radore reklamlarındaki gibi numaralı şeyi nasıl yapıyoruz ?

    Yada verilen ad nedir ona ?
  • 23-12-2008, 13:58:28
    #2
    flash değil mi o?
  • 23-12-2008, 14:17:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Flash da yokmu onun kolay yapılanı Şimdi flash indirmeis 2 saat sürer zaten.
  • 23-12-2008, 17:35:36
    #4
    Biraz Forumda araştırsaydın keşke bu bölümde bulabilirsin tıkla
  • 23-12-2008, 22:14:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BilgicNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz Forumda araştırsaydın keşke bu bölümde bulabilirsin tıkla

    Teşekkürler bilgici, ne olarak adlandırıldığını bilmediğim için arayamadım.
  • 24-12-2008, 00:50:51
    #6
    Burayada bakabilirsin.

    https://www.r10.net/forumda/282425-ka...si-reklam.html
  • 24-12-2008, 15:57:16
    #7
    İstediğiniz bu sanırım. Tıklayınız.
  • 29-12-2008, 09:34:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BilgicNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğiniz bu sanırım. Tıklayınız.

    Evet tam anlamıyla bu. Teşekkürler