• 04-12-2008, 20:48:04
    #1


    aklıma gelen ufak bir tasarım fikri
  • 04-12-2008, 20:50:35
    #2
    wallpaper demek için 500*500 çok küçük değil mi?

    Tasarım güzel olmuş eline sağlık.
  • 04-12-2008, 20:55:04
    #3
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wallpaper demek için 500*500 çok küçük değil mi?
    Tasarım güzel olmuş eline sağlık.
    Teşekkürler ama bunu daha çok avatar tarzı şeylerde kullanılcağı için küçük tasarladım.(isteyene bunun lisansını verebilirim xd)
  • 04-12-2008, 20:57:50
    #4
    İsmail çok sade olmuş bide büyük yaparsan 10 numara olur
  • 04-12-2008, 21:09:14
    #5
    yeniledim
  • 04-12-2008, 23:15:35
    #6
    güzel bir avatar olur
  • 05-12-2008, 16:45:09
    #7
    yorumlar için sağolun
  • 06-12-2008, 10:05:31
    #8
    Pattern çok göze batmış, biraz "opacity"'sini düşürebilirsin. Yazı tipleri de uymamış kanımca.
  • 20-12-2008, 14:38:31
    #9
    yorumlarınız için sağolun bunun gibi kurumsal logoda yapabialirim isteyen pm atsın