• 11-11-2020, 09:00:27
    #1
    arkadaşım için yapmış olduğum tasarımı paylaşmak istedim. eleştirilerinizi bekliyorum.

  • 11-11-2020, 09:01:25
    #2
    Biraz fazla sade olmuş ama güzel emeğinize sağlık
  • 11-11-2020, 09:20:52
    #3
    Taziye evine gelmiş gibi his verdin dostum biraz beyaz ile renk uyumu sağlayabilirsin eline sağlık
  • 11-11-2020, 10:41:11
    #4
    https://sametcinbar.com.tr adresine benziyor burdan mı esinlendiniz hocam tasarım olarak
  • 11-11-2020, 10:49:09
    #5
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://sametcinbar.com.tr adresine benziyor burdan mı esinlendiniz hocam tasarım olarak
    görmedim hocam hayır.