• 11-10-2008, 01:18:01
    #10
    cok guzel ellerine salik hocam
  • 11-10-2008, 08:11:58
    #11
    Ben teşekkür ederim
  • 11-10-2008, 08:34:34
    #12
    Teşekkür ederim, elinize sağlık.
  • 11-10-2008, 08:41:30
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Saolasın.
  • 11-10-2008, 09:07:37
    #14
    Güzel olmus canberk abi.
  • 11-10-2008, 09:52:49
    #15
    Teşekkürler Arkadaşlar