Kişisel Tasarım Mutlaka İnceleyeniz.
6
●476
- 02-10-2008, 17:42:22Üyeliği durduruldu"Sinema" tasarımını diğerine göre daha çok beğendim. Sol kayan menüde üzerine gelindiği zaman durabilir, imleç aşağı yukarı oynatıldıkça o da hareket edebilir. Ayrıca çalışmalar sayasındaki linkleri köprülersen güzel olacaktır. "Büyüteç" tasarımı güzel fakat biraz karışık. Bazı ziyaretçiler için sorun olabilir. Baya uğraş vermişsin anlaşılan emeğinin karşılığını da almışsın. Başarılar.

