• 12-06-2020, 02:12:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Büromuz için logo tasarlattık, ikisinden birini seçeceğiz; sizce hangisi?Bu arada bu güzel tasarımlar için @omerfurk4n; kardeşime teşekkürlerimi sunarım ve herkese tavsiye ederim.
  • 12-06-2020, 02:13:28
    #2
    1. daha ciddi
  • 12-06-2020, 02:15:06
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 guzel
  • 12-06-2020, 02:15:42
    #4
    Hocam görselleri yan yana koymayı deneseniz ekana bakınca ikiside aynı gibi görüyorum ama anlayamadım iki fotoda ayın sanki. Fark nedir aralarında.
  • 12-06-2020, 02:16:52
    #5
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görselleri yan yana koymayı deneseniz ekana bakınca ikiside aynı gibi görüyorum ama anlayamadım iki fotoda ayın sanki. Fark nedir aralarında.
    biri kareye alınmış diğeri yuvarlağa

  • 12-06-2020, 02:19:23
    #6
    dijitalekip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri kareye alınmış diğeri yuvarlağa

    Yaşlanıyorum onu göremedim kare önceliğin olsun hocam ciddi görünüm vermiş. Diğeride güzel ama kare iyidir.
  • 12-06-2020, 02:24:48
    #7
    1. kesinlikle. daha pro duruyor.
  • 12-06-2020, 02:26:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Baya benziyor ama 1. daha iyi duruyor.
  • 12-06-2020, 02:49:14
    #9
    emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. daha ciddi
    turguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 guzel
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam görselleri yan yana koymayı deneseniz ekana bakınca ikiside aynı gibi görüyorum ama anlayamadım iki fotoda ayın sanki. Fark nedir aralarında.
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşlanıyorum onu göremedim kare önceliğin olsun hocam ciddi görünüm vermiş. Diğeride güzel ama kare iyidir.
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. kesinlikle. daha pro duruyor.
    Vianim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya benziyor ama 1. daha iyi duruyor.
    hepinize degerli gorusleriniz icin tesekkur ederim