Sizce Hangisi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangisi?
8
●
129
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Sizce Hangisi?
12-06-2020, 02:12:20
#1
dijitalekip
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Büromuz için logo tasarlattık, ikisinden birini seçeceğiz; sizce hangisi?Bu arada bu güzel tasarımlar için
@
omerfurk4n
; kardeşime teşekkürlerimi sunarım ve herkese tavsiye ederim.
12-06-2020, 02:13:28
#2
emreakdascomtr
1. daha ciddi
12-06-2020, 02:15:06
#3
turguthan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1 guzel
12-06-2020, 02:15:42
#4
GodLessTurtLe
Hocam görselleri yan yana koymayı deneseniz ekana bakınca ikiside aynı gibi görüyorum ama anlayamadım iki fotoda ayın sanki. Fark nedir aralarında.
12-06-2020, 02:16:52
#5
dijitalekip
GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam görselleri yan yana koymayı deneseniz ekana bakınca ikiside aynı gibi görüyorum ama anlayamadım iki fotoda ayın sanki. Fark nedir aralarında.
biri kareye alınmış diğeri yuvarlağa
12-06-2020, 02:19:23
#6
GodLessTurtLe
dijitalekip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biri kareye alınmış diğeri yuvarlağa
Yaşlanıyorum onu göremedim
kare önceliğin olsun hocam ciddi görünüm vermiş. Diğeride güzel ama kare iyidir.
12-06-2020, 02:24:48
#7
Soundblast
1. kesinlikle. daha pro duruyor.
12-06-2020, 02:26:36
#8
Vianim
Üyeliği durduruldu
Baya benziyor ama 1. daha iyi duruyor.
12-06-2020, 02:49:14
#9
dijitalekip
emreakdascomtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1. daha ciddi
turguthan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 guzel
GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam görselleri yan yana koymayı deneseniz ekana bakınca ikiside aynı gibi görüyorum ama anlayamadım iki fotoda ayın sanki. Fark nedir aralarında.
GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaşlanıyorum onu göremedim
kare önceliğin olsun hocam ciddi görünüm vermiş. Diğeride güzel ama kare iyidir.
Soundblast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1. kesinlikle. daha pro duruyor.
Vianim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Baya benziyor ama 1. daha iyi duruyor.
hepinize degerli gorusleriniz icin tesekkur ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler