• 28-09-2008, 15:08:00
    #1
    headerım için acele tasarıma ihtiyacım var.

    Kabul eden varsa P.m ban ulaşsın (subdomainregi Karşılığı)
  • 28-09-2008, 15:24:40
    #2
    Hiç Tasarımcı Yokmu ya
  • 28-09-2008, 15:26:18
    #3
    sub domain reg i ne oluyor?
  • 28-09-2008, 15:27:13
    #4
    Dns Zone üzerinden Reg
  • 28-09-2008, 15:28:54
    #5
    subdomain mi vereceksin pek anlamadım
  • 28-09-2008, 15:31:21
    #6
    et adınız.indirelim.biz
  • 28-09-2008, 15:32:39
    #7
    ilgi çekici değil. saol.
  • 28-09-2008, 15:35:51
    #8
    Yokmu yapabilcek tasarım arkdaşlar
  • 28-09-2008, 15:36:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bişeyler verirsen belki yapan birisi çıkar.