• 16-09-2008, 00:31:39
    #1
    Arkadaşlar photoshop bilgim var güzel logolar yapabiliyorum 15 kişi ile sınırlı olacak hergün 5 arkadaşa vereceğim logolarını
  • 16-09-2008, 00:34:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 ben olayim
  • 16-09-2008, 00:34:53
    #3
    bu aralar herkez bedava logo yapmaya başladı saygı duyuyorum iyi hoş güzel birşeydir yardımcı olmaz ama sanki şahsi fikrim logocu grafiker arkadaşlar için kötü birdurum,onlar veya bizler ücretli ile yaparken başkalarının hergün ücretsiz yapması doğal olarakda buda piyasayı düşürüyor kanaatindeyim şahsi görüşümdür genel olarak, kolay gelsin dostum
  • 16-09-2008, 00:35:08
    #4
    Bende isterim
  • 16-09-2008, 00:35:22
    #5
    Ben ben
  • 16-09-2008, 00:35:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    banada mümkün heralde
  • 16-09-2008, 00:35:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben ben ben

    uygunsa logo hakkında pm atıyorum
  • 16-09-2008, 00:35:42
    #8
    bende alabilirim..
  • 16-09-2008, 00:36:55
    #9
    site adreslerinizi ve boyutlarıyla pm atarsanız yardımcı olacağım

    ben ben demekle nasıl yardımcı olayım