Bedava Logo 15 Kişi
24
●1.362
- 16-09-2008, 00:34:53bu aralar herkez bedava logo yapmaya başladı saygı duyuyorum iyi hoş güzel birşeydir yardımcı olmaz ama sanki şahsi fikrim logocu grafiker arkadaşlar için kötü birdurum,onlar veya bizler ücretli ile yaparken başkalarının hergün ücretsiz yapması doğal olarakda buda piyasayı düşürüyor kanaatindeyim şahsi görüşümdür genel olarak, kolay gelsin dostum
uygunsa logo hakkında pm atıyorum