• 04-11-2013, 00:56:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    farkındayım 2008 yılında oldugunun belki hala elinde o template vardır çünkü oyle bişeye ihtiyacım var yorumlara bakılacak olursada güzel bişeye benziyor teşekkürler.
  • 04-11-2013, 01:05:39
    #11
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farkındayım 2008 yılında oldugunun belki hala elinde o template vardır çünkü oyle bişeye ihtiyacım var yorumlara bakılacak olursada güzel bişeye benziyor teşekkürler.
    sanırım size ulaştırması zor olacak

    Son Aktivitesi: 24-09-2012 22:06:06