İlk AE Denemesi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk AE Denemesi
13
●
218
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
İlk AE Denemesi
1
2
20-04-2020, 01:18:51
#10
manly
kalipsotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elinize sağlık
En çok hata aldığım ve kullanmasını en çok sevdiğim programlardan birisidir After Effects.
AtalayKoroglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel proje eline sağlık.
mustafamert adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gayet güzel ve başarılı bir çalışma
Teşekkür ederim, sağolun. 😊
20-04-2020, 01:24:55
#11
Wraith
hazır template mi kendinizmi çıkarttınız ?
20-04-2020, 01:26:10
#12
manly
Wraith adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hazır template mi kendinizmi çıkarttınız ?
Youtube'dan izleyerek her şeyi kendim yaptım.
20-04-2020, 01:34:38
#13
Wraith
manly adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Youtube'dan izleyerek her şeyi kendim yaptım.
başarılı devam hocam yakında izlemeden yaparsın inş.
22-04-2020, 21:57:02
#14
ynncl
Güzel olmuş hocam başarılı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler