• 02-09-2008, 00:41:46
    #1
    ...
  • 02-09-2008, 11:59:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tebrikler ahmet gerçekten şık bir çalışma bende rengareng kişisel bişey yapıyordum fakat html çeviriyoruz bakalım
  • 02-09-2008, 12:08:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet harika olmuş başarılarnın devamını dilerim ücreti msnde söylersin
  • 02-09-2008, 17:42:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    butonlar çok bütük geldi gerisi hoş
  • 02-09-2008, 17:51:34
    #5
    açmıyormu site yoksa bendemi sorun var
  • 02-09-2008, 17:56:14
    #6
    Açılıyor şu anda.
  • 02-09-2008, 19:16:33
    #7
    eyvallah hocam çok iyi olmuş..
  • 03-09-2008, 20:08:41
    #8
    cok urasılmadan yapıldıgı bellı ama ustune dusulurse guzel seyler ortaya cıkabılr