• 01-09-2008, 03:10:12
    #10
    Uygun gördügüm kisilerin logolarını yaptıkca koyuyorum.
  • 01-09-2008, 03:57:18
    #11


    ekol buna bir bak dostum Gif olarak yaptım ve arka plan saydamdır istediğin renk için kullanabilirsin

    diğer arkadasların logoları yarın aksam eklenecektir.
  • 01-09-2008, 20:09:01
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eline sağlıkgüzle olmuşta keşke hareketli yapsaydın eline sağlık
  • 01-09-2008, 20:21:32
    #13
    Filmlere Bi bakmanın Tek adresi a uygun bir logo yapabilir misin acaba?
  • 02-09-2008, 03:45:48
    #14
    PNG Formatında
    JPG Formatında


    olumsuz.org içindir.
  • 02-09-2008, 03:52:50
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana böyle bi logo lazim buna benzer yapabilirmisin acaba demo gösterim;


  • 02-09-2008, 04:54:42
    #16


    GenisAlan.Com Icindir.
  • 02-09-2008, 05:21:15
    #17


    gurbetkuslari.org icindir.
  • 02-09-2008, 06:34:59
    #18
    d0ck3rs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PNG Formatında
    JPG Formatında
    olumsuz.org içindir.
    Şu beyaz yansıma arkadan gelse "O"nun arkasından yani, daha güzel olabilir belki. Her neyse. Güzel çalışmalar