• 17-12-2019, 14:40:32
    #1
    Kullanici adima özel hazırladiğim logolarım.

















  • 17-12-2019, 14:44:25
    #2
    Altıncının iconu güzel
  • 17-12-2019, 14:45:02
    #3
    İlk logo güzel ama kullanıcı resmi yuvarlak gözüküyor.
  • 17-12-2019, 14:45:54
    #4
    bu şık olmuş
  • 17-12-2019, 14:46:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    2.logo için +1
  • 17-12-2019, 14:46:56
    #6
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Ben beğedim hepsini güzel
  • 17-12-2019, 14:56:43
    #7
    Tşk ederim yorumlariniz için malesef ben tasarim ve paylaşımlarimi seçerken çok zor beğeniyorum.