Yeni logolarim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni logolarim
6
●
334
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Yeni logolarim
17-12-2019, 14:40:32
#1
bozkaplan
Kullanici adima özel hazırladiğim logolarım.
17-12-2019, 14:44:25
#2
mustaizm
Altıncının iconu güzel
17-12-2019, 14:45:02
#3
delikanli53
İlk logo güzel ama kullanıcı resmi yuvarlak gözüküyor.
17-12-2019, 14:45:54
#4
rkopuk
bu şık olmuş
17-12-2019, 14:46:20
#5
MBerat
Üyeliği durduruldu
2.logo için +1
17-12-2019, 14:46:56
#6
Wagner Creative
Dijital Pazarlama Ajansı
Ben beğedim hepsini güzel
17-12-2019, 14:56:43
#7
bozkaplan
Tşk ederim yorumlariniz için malesef ben tasarim ve paylaşımlarimi seçerken çok zor beğeniyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler