• 21-08-2008, 11:56:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Css kullanarak karakter çizmek insanın aklına nasıl gelebiliyor bilmiyorum. Homer ve bush çizimlerinin ASCII ve CSS karakterler kullanılarak yapıldığını görünce sizde kendinize bu soruyu sorabilirsiniz. (:

    Çizimler ise jquery isimli bir javascript kütüphanesi kullanılarak gerçekleştirilmiş. Aşağıda yapılıştan küçük bir kesit animason bulunuyor.

    Burada homer, burada ise bush un çizimlerini görebiliriz. Burada da çizimin yavaşlatılmış şekilde minik bir animasyonu yer alıyor.

    İlginç... (:
  • 21-08-2008, 12:06:14
    #2
    Helal olsun css'tende karakter yapıldı ya daha neler görücez başımıza taş yağıcak
  • 21-08-2008, 12:52:13
    #3
    ooppsss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun css'tende karakter yapıldı ya daha neler görücez başımıza taş yağıcak
    valla yayakında HTML lede yapılır karakter
  • 21-08-2008, 16:44:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilginç
  • 21-08-2008, 19:18:22
    #5
    baya da kaliteymiş iyi iş çıkarmış
  • 21-08-2008, 20:16:41
    #6
    yaklaşık 1 ay önce görmüştüm.
    benimde çok dikkatimi çekmişti.
  • 22-08-2008, 05:45:02
    #7
    bunun table ile yapılmış olanı da vardı, hatta videosu vardı yaparken. pixel pixel table ile oluşturuyordu.
    bence buradaki çoğumuz da yapabiliriz, ben uğraşırsam yapacağıma inanıyorum, çok zor değil; sadece sabır ister.
  • 22-08-2008, 13:34:32
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun table ile yapılmış olanı da vardı, hatta videosu vardı yaparken. pixel pixel table ile oluşturuyordu.
    bence buradaki çoğumuz da yapabiliriz, ben uğraşırsam yapacağıma inanıyorum, çok zor değil; sadece sabır ister.
    Evet, japondu sanirim table ile yapan
  • 22-08-2008, 15:38:18
    #9
    neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun table ile yapılmış olanı da vardı, hatta videosu vardı yaparken. pixel pixel table ile oluşturuyordu.
    bence buradaki çoğumuz da yapabiliriz, ben uğraşırsam yapacağıma inanıyorum, çok zor değil; sadece sabır ister.
    evet yapilabilir tabiki ama gunlerini bu ise ayirarak elde edecegin katkiyi gozardi etmemek lazim. bu eleman css'yi yalamis yutmus resmen

    boyle 1 seyi ilk kez yapan biri ( belkide biz oyle zannediyoruz ) olarak dunya capinda reklam yapmakla beraber bircok is teklifide alabilir.