Teşekkür ederim
Cok guzel bir video olmuş basarilar dilerim
Çok sağolun
Kanalı ilk açtığınızda -ki bu forumda aktif değildim- youtubeda denk gelmiştik. "Bu kanal tutar" gibi bir yorum atmıştım.
Tutmuş sanırım, tebrik ederim.
Evet, hatırlıyorum
Tabi tuttu demek için önümde uzun bir yol var. İmkanlarım dahilinde elimden geldiği kadar içerik üretmeye devam edeceğim

Umarım bu yolda iyi yerlere geliriz hep birlikte.
Burada yazdığınız ve 7 ay önce henüz hiç bir şey yokken yaptığınız motive edici yorum için teşekkür ederim