logo çalışmam - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
logo çalışmam
3
●
376
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
logo çalışmam
10-07-2008, 21:56:40
#1
kopux
birinci logodan sonra sıkıldım ve bunu yaptım bu nasıl olmuş.
sitedeki görünüşü -->
Grafilate | photoshop sanatı
10-07-2008, 21:59:38
#2
muham
öncekinden daha hoş olmuş
"g harfini az bitiştirsen diyorum
"
10-07-2008, 22:00:14
#3
b4tuh4n
Üyeliği durduruldu
muham adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
öncekinden daha hoş olmuş
"g harfini az bitiştirsen diyorum
"
+1905
10-07-2008, 22:02:35
#4
kopux
bir dahaki logoya
öss denemesine gircem birazdan çıkıyım yaparım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler