• 10-07-2008, 21:56:40
    #1

    birinci logodan sonra sıkıldım ve bunu yaptım bu nasıl olmuş.

    sitedeki görünüşü --> Grafilate | photoshop sanatı
  • 10-07-2008, 21:59:38
    #2
    öncekinden daha hoş olmuş
    "g harfini az bitiştirsen diyorum "
  • 10-07-2008, 22:00:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    muham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncekinden daha hoş olmuş
    "g harfini az bitiştirsen diyorum "
    +1905
  • 10-07-2008, 22:02:35
    #4
    bir dahaki logoya

    öss denemesine gircem birazdan çıkıyım yaparım.